reklama

Hľadáte si prácu?

Veľa z Vás si určite kladie otázku:,,A čo po škole? Mám sa zamerať na prácu v oblasti, ktorú som vyštudoval/a?, no odpoveď na ňu poznáte iba vy sami. Stačí sa iba zamyslieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zamyslieť sa nad tým, čo vás v živote baví a aké sú vaše priority. Každého samozrejme baví niečo iné, každý máme talent na niečo iné, každý sme lepší v inej oblasti ako ten druhý.

Na začiatok si skúste položiť otázku, ktorú som si kládla aj ja:,,Som introvert alebo extrovert?" a verte mi, že aj táto jednoduchá otázka vám bude k niečomu dobrá.

Charakteristika týchto dvoch typov osobností je veľmi jednoduchá. Introvert je človek, ktorý sa zameriava iba na svoj vnútorný svet. Taký človek zvykne byť mlčanlivý, nespoločenský, utiahnutý do seba. A naopak extrovert je aktívny človek, spoločenský a viac vníma okolitý svet. 
Vďaka tejto otázke môžete zistiť, do akej oblasti sa hodíte. Či ste schopný pracovať v kolektíve alebo na vlastnú päsť, či by vám robilo problém vystupovanie pred verejnosťou alebo ste naopak na to ako stavaný. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetky vlastnosti týchto dvoch typov osobností vám môžu pomôcť zistiť, na akú prácu sa hodíte. Otázka už iba znie, v akej oblasti. 
Skúste si na kúsok papiera napísať záľuby, ktorým sa venujete alebo by ste sa v živote chceli venovať. Pretože to, čo robíte vo voľnom čase, vám tiež môže pomôcť pri výbere nového zamestnania.

Záľuby vedia totiž veľa prezradiť o človeku. 

Viktória Špaková

Viktória Špaková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Viki a písanie beriem ako svoju záľubu. Čo mi napadne, to píšem. Tak dúfam, že vás moje články budú baviť minimálne tak ako mňa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu